شما می توانید سطح کراتینین بیماری های کلیوی معکوس 4.1
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شما می توانید سطح کراتینین بیماری های کلیوی معکوس 4.1

شما می توانید سطح کراتینین بیماری های کلیوی معکوس 4.1Soy یک بیمار از بیماری کلیه و سطح کراتینین من است تا 4.1 و عملکرد کلیه من در حد متوسط ​​آسیب دیده است. در همین حال، فشار خون بالا ممکن است también.¿Es سطح به عقب دیالیز یا باید کنم؟

سطح کراتینین او بالاتر است که به معنی کلیه شما شده است در برخی از درجه آسیب دیده است. اما از آن است بیش از حد بالا، با توجه به سطح کراتینین 3 بیماری کلیوی در مرحله، آن را یک گام حیاتی برای بیمار از بیماری های کلیوی است. اگر بیمار می تواند این فرصت را به درمان مناسب را، آنها ممکن است این فرصت را به یک زندگی با کیفیت و بدون دیالیز داشته باشد. با این حال، به عنوان بار در حال اجرا، اگر شما می توانید وضعیت خود را کنترل کنید، بیشتر است تشدید عملکرد کلیه است. چه چیزی بیشتر، آن را به بافت ها و اندام را در بدن شما تاثیر می گذارد. بنابراین شما باید برای مقابله با دیالیز و پیوند کلیه، دیر یا زود.

به عنوان یک دکتر من نمی خواهم شما را به دیالیز دلیل آن می تواند کلیه ها آسیب دیده تعمیر و محافظت از دیگر از آسیب بیشتر. در اینجا من پیشنهاد می کنم یک نوآوری از طب چینی، شناخته شده به عنوان طب میکرو چینی Osmotherapy. این ثابت کرده است که یکی از مهمترین و برای درمان از درمان بیماری های کلیوی موثر است. از آن است که چهار عملکرد اصلی، که ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد لخته شدن و گسترش عروق خونی. از این چهار توابع، شما می توانید بیماری های کلیوی به برخی از درجه معکوس می باشد. برای بیماران با کراتینین 4.1 که یک فرصت عالی برای کنترل بیماری خود را به خوبی و زندگی یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه که دیالیز نمی، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا دکتر ما مشورت واتساپ: +8615732170898 به طور مستقیم یا پیام را ترک کنید، ما همه چیز ممکن است برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: